POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Właścicielem portalu internetowego: www.hf2.pl jest firma:
Salvo Polska
ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry, koło Tychów
NIP: 635-16-41-153
Regon: 278238068
Nr konta: 79 1140 2004 0000 3002 3637 0578
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok, poprzez stronę www.hf2.pl.
3. Aby poprawnie złożyć zamówienie, należy podać:
• imię i nazwisko
• dokładny adres
• kolor i rodzaj kosmetyku
• ilość zamawianych sztuk
• telefon kontaktowy
• adres e-mail
4. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia złożenia oferty. Jeśli oferty nie będzie można potwierdzić w terminie 5 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Klientem, oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
5. Paczki wysyłamy codziennie za pośrednictwem poczty polskiej oraz kurierem GLS. Paczki pocztowe, wysyłane są zawsze przesyłką biznesową i docierają zazwyczaj w czasie 1-2 dni roboczych. Czasami występują jednak kilkudniowe opóźnienia w dostarczaniu paczek. Przesyłki kurierskie w 99% docierają następnego dnia roboczego.
WYSYŁKA ZAGRANICZNA
6. Nasze kosmetyki wysyłamy również za granicę. Koszty wysyłki wynoszą tyle samo ile w przypadku zamówień krajowych. Przy zamówieniach zagranicznych nie ma możliwości płatności przy odbiorze. Zamówienie można zapłacić przelewem bądź kartą kredytową. W przypadku płatności przelewem oprócz naszego numeru konta będzie najprawdopodobniej potrzebne podanie adresu naszego banku oraz BIC (SWIFT) – międzynarodowego kodu banku.
Dane do dokonania przelewu zagranicznego znajdują się poniżej:
Nazwa firmy: Salvo Polska
Adres firmy: ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry, Poland
Nazwa banku: BREBank
Adres banku: al. Mickiewicza 10, 90-050 Lodz
Numer konta(IBAN) : PL 79 1140 2004 0000 3002 3637 0578
BIC (SWIFT): BREXPLPWMBK
W Europie dostarczamy paczki w czasie ok. 3 dni roboczych. Poza Europę paczki docierają w czasie od 3 do 10 dni roboczych.
PŁATNOŚĆ
7. Istnieje kilka możliwości zapłaty za kosmetyki:
• płatność przy odbiorze
• płatność przelewem
• płatność kartą kredytową
• za pośrednictwem szybkich płatności DotPay lub Przelewy24
8. Zamówienia z płatnością przy odbiorze otrzymane do godziny 15:00 realizujemy jeszcze tego samego dnia roboczego. Zamówienia te otrzymane po godzinie 15:00 są realizowane następnego dnia roboczego. Zamówienia z płatnością przelewem są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Zazwyczaj przelew dociera do nas w ciągu 24 godzin. Wyjątek stanowią przelewy z mBanku oraz dokonane za pośrednictwem płatności DotPay, które otrzymujemy natychmiast.
9. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
REKLAMACJE I ZWROTY
10. Przy odbiorze przesyłki powinno się sprawdzić czy nie jest ona uszkodzona. Jeśli jest, prosimy jej nie przyjmować. W tym przypadku należy poinformować o tym uszkodzeniu listonosza, a następnie skontaktować się z nami. Po otrzymaniu przez nas uszkodzonej przesyłki, dokonana zostanie ponowna wysyłka towaru.
11. Każda osoba ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest zwracany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wyjątkiem są towary, przy których jest wyraźnie napisane, że można je do nas zwrócić również po użyciu. W takim przypadku, w zwracanym produkcie musi być przynajmniej 3/4 zawartości. Pieniądze odeślemy przelewem, na wskazane konto bankowe do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwrotu. Reklamacje można składać wysyłkowo za pośrednictwem poczty polskiej wysyłając ją na adres podany w punkcie pierwszym regulaminu lub bezpośrednio w naszym salonie firmowym pod tym samym adresem. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 5 dni roboczych.
OBOWIĄZKI RODO i OCHRONA DANYCH
12. Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia dotyczącego Ochrony Danych Osobowych (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. firma Salvo Polska zobowiązuje się do ochrony danych osobowych. Dane te są gromadzone wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udzielane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane i ich poprawiania oraz do żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Więcej informacji dotyczących RODO znajduje się w zakładce "Polityka Prywatności".
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego oraz ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.